BAJNOKSÁG STATISZTIKA
WTCC2013 / 2013 Nyári kupa / nyári kupa
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap67
Kör1 926
Futam5 (10)
Menet idő4:13
Rajtolás330
Átlag fő33
Induló72
Pont12 022
DNF79
DNF arány24%
Dobogóra esély1:8
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
5 | Szabó Gábor | 99.23 | 1 - 3 | ||
9 | Hant Zsolt | 98.3 | 3 - 9 | ||
3 | Diczházi Péter | 97.05 | 1 - 8 | ||
15 | Terjék Attila | 96.45 | 4 - 15 | ||
10 | Rozsi Sándor | 94.44 | 5 - 17 | ||
35 | Kovács Zsolt | 93.98 | 21 - 35 | ||
12 | Balogh Tamás | 93.67 | 2 - 22 | ||
17 | Suput Zsolt | 92.14 | 11 - 33 | ||
11 | Fári Ádám Dániel | 90.72 | 7 - 30 | ||
20 | Korcsmáros György | 79.67 | 9 - 99 | ||
7 | Petrovai András | 78.39 | 5 - 99 | ||
13 | Ledzényi László | 76.41 | 6 - 99 | ||
2 | Szeghy Roland | 76 | 1 - 99 | ||
1 | Fehér Zoltán | 76 | 1 - 99 | ||
25 | Pataki Szabolcs | 75.61 | 13 - 99 | ||
4 | Pfennig Kristóf | 74.45 | 3 - 99 | ||
62 | Német Gergely | 73.38 | 30 - 99 | ||
18 | Knapig Szilárd | 72.74 | 6 - 99 | ||
6 | Vétek Csaba | 71.53 | 1 - 99 | ||
30 | Zoltan Szabo | 64.44 | 15 - 99 | ||
8 | Verpelethy Jozsef | 63.19 | 1 - 99 | ||
14 | Varga Ákos | 62.22 | 9 - 99 | ||
23 | Rácz Dániel | 57.64 | 12 - 99 | ||
22 | Tímár Sándor | 52.27 | 6 - 99 | ||
33 | Böndör János | 51.39 | 16 - 99 | ||
40 | Kelemen Dávid | 51.04 | 5 - 99 | ||
19 | Varga Balázs | 44.11 | 10 - 99 | ||
34 | Rupa Zoltán | 39.93 | 6 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.