BAJNOKSÁG STATISZTIKA

R3E_DTM02  /  R3E MDTM Bajnokság  /  MDTM 2018

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap112
Kör2 521
Futam9 (15)
Menet idő8:24
Rajtolás238
Átlag fő16
Induló36
Pont20 031
DNF29
DNF arány12%
Dobogóra esély1:3

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
4Pinczés Ádám97.341 - 5
8Jákói Kristóf94.783 - 11
2Kenéz Sándor91.551 - 13
6Mammel Erik89.515 - 23
3ifj. Leéb István89.332 - 16
1Nagy László4667.231 - 99
5Polgár Balázs59.81 - 99
7Bajka Mátyás521 - 99
13Cziffra Gábor46.096 - 99
9Ásványi Ferenc39.977 - 99
12Ősz Balázs10.434 - 99
14Szigethy Attila-1.175 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

BMW M4 DTM 2015
Nagy László46  1612
Kenéz Sándor  1606
Pinczés Ádám  1560
Audi RS 5 DTM 2016
ifj. Leéb István  1560
Mammel Erik  1243
Bajka Mátyás  1079
Ásványi Ferenc  965
Cziffra Gábor  594
Szigethy Attila  572
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.