BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTRM9  /  2011. GTR2 Bajnokság  /  GT1 Liga
VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap238
Kör16 284
Futam16
Menet idő26:32
Rajtolás373
Átlag fő23
Induló38
Pont16 860
DNF arány21%
Dobogóra esély1:5

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
5Niebel Zoltán96.651 - 6
2Rupa Zoltán96.021 - 6
11Tömöl Tomi71.468 - 99
9Fehér Norbert70.954 - 99
3Sohajda Norbert70.933 - 99
10Ledzényi László68.375 - 99
8Terjék Attila68.15 - 99
1Fehér Zoltán67.841 - 99
7Csicsmányi Tamás65.241 - 99
19Rózsás Péter59.477 - 99
13Holovatti Zoltán57.116 - 99
15Varga Péter52.36 - 99
4Csányi Balázs46.012 - 99
22Czegle Gábor41.5913 - 99
16Biesz Zsolt37.359 - 99
21Gedő Miklós24.2312 - 99
12Horváth Ádám22.344 - 99
6Balogh Tamás19.581 - 99
18Cserti Tibor1.166 - 99
14Tímár Sándor-0.285 - 99
20Huber Péter-3.510 - 99
23Barta Tibor-5.2610 - 99
25Szloboda Gusztáv-5.9210 - 99
17Nagy László-20.74 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

GT1 Ford GT
Fehér Zoltán  1279
Csányi Balázs  1049
Csicsmányi Tamás  858
Fehér Norbert  759
Tömöl Tomi  674
Cserti Tibor  393
Gedő Miklós  313
GT1 Maserati MC12
Rupa Zoltán  1255
Sohajda Norbert  1072
Varga Péter  505
Biesz Zsolt  442
Rózsás Péter  391
Huber Péter  381
Czegle Gábor  284
GT1 Lamborghini Murcielago R-SV
Niebel Zoltán  1025
Nagy László  410
Szloboda Gusztáv  179
GT1 Nissan R35 GT-R
Balogh Tamás  996
Terjék Attila  781
Horváth Ádám  556
Holovatti Zoltán  545
GT1 Aston Martin DBR9
Ledzényi László  719
Tímár Sándor  509
Barta Tibor  240
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.