BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTRM8 / 2010. GTR2 Bajnokság / Mosler-Modena Liga
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap231
Kör22 419
Futam16
Menet idő24:52
Rajtolás528
Átlag fő33
Induló64
Pont19 173
DNF110
DNF arány21%
Dobogóra esély1:6
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
2 | Niebel Zoltán | 97.99 | 1 - 6 | ||
4 | Csicsmányi Tamás | 95.78 | 1 - 13 | ||
14 | Szilágyi Péter | 93.87 | 8 - 30 | ||
22 | Gedő Miklós | 91.32 | 13 - 37 | ||
5 | Balogh Tamás | 82.98 | 3 - 99 | ||
1 | Fehér Zoltán | 82.41 | 1 - 99 | ||
7 | Tömöl Tomi | 82.07 | 5 - 99 | ||
37 | Puskás Zoltán | 75.85 | 19 - 99 | ||
8 | Takács Gyula | 75.85 | 2 - 99 | ||
19 | Barta Tibor | 71.21 | 11 - 99 | ||
11 | Fehér Norbert | 69.82 | 2 - 99 | ||
10 | Hajmási Norbert | 67.83 | 3 - 99 | ||
9 | Holovatti Zoltán | 67.75 | 6 - 99 | ||
24 | Czegle Gábor | 66.41 | 14 - 99 | ||
6 | Cserti Tibor | 65.02 | 4 - 99 | ||
3 | Csányi Balázs | 64.81 | 1 - 99 | ||
15 | Nagy László | 59.86 | 7 - 99 | ||
31 | Berecz Albert | 58.33 | 16 - 99 | ||
27 | Pataki Szabolcs | 57.84 | 16 - 99 | ||
17 | Tímár Sándor | 55.76 | 7 - 99 | ||
29 | Farkas Tamás | 52.89 | 10 - 99 | ||
12 | Leitner Norbert | 52.63 | 2 - 99 | ||
16 | Terjék Attila | 51.52 | 7 - 99 | ||
40 | Orsós János | 48.86 | 19 - 99 | ||
13 | Ledzényi László | 48.44 | 5 - 99 | ||
32 | Szloboda Gusztáv | 42.38 | 15 - 99 | ||
18 | Barzo Laszlo | 42.25 | 5 - 99 | ||
20 | Biesz Zsolt | 40.53 | 10 - 99 | ||
33 | Balogh Gábor | 39.84 | 10 - 99 | ||
23 | Stummer Attila | 35.21 | 10 - 99 | ||
21 | Rupa Zoltán | 30.71 | 4 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.