BAJNOKSÁG STATISZTIKA

HGTRM8  /  2010. GTR2 Bajnokság  /  Mosler-Modena Liga

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap231
Kör22 419
Futam16
Menet idő24:52
Rajtolás528
Átlag fő33
Induló64
Pont19 173
DNF arány21%
Dobogóra esély1:6

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
2Niebel Zoltán97.991 - 6
4Csicsmányi Tamás95.781 - 13
14Szilágyi Péter93.878 - 30
22Gedő Miklós91.3213 - 37
5Balogh Tamás82.983 - 99
1Fehér Zoltán82.411 - 99
7Tömöl Tomi82.075 - 99
37Puskás Zoltán75.8519 - 99
8Takács Gyula75.852 - 99
19Barta Tibor71.2111 - 99
11Fehér Norbert69.822 - 99
10Hajmási Norbert67.833 - 99
9Holovatti Zoltán67.756 - 99
24Czegle Gábor66.4114 - 99
6Cserti Tibor65.024 - 99
3Csányi Balázs64.811 - 99
15Nagy László59.867 - 99
31Berecz Albert58.3316 - 99
27Pataki Szabolcs57.8416 - 99
17Tímár Sándor55.767 - 99
29Farkas Tamás52.8910 - 99
12Leitner Norbert52.632 - 99
16Terjék Attila51.527 - 99
40Orsós János48.8619 - 99
13Ledzényi László48.445 - 99
32Szloboda Gusztáv42.3815 - 99
18Barzo Laszlo42.255 - 99
20Biesz Zsolt40.5310 - 99
33Balogh Gábor39.8410 - 99
23Stummer Attila35.2110 - 99
21Rupa Zoltán30.714 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.