BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTRM8 / 2010. GTR2 Bajnokság / GT Liga
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap231
Kör23 586
Futam16
Menet idő24:22
Rajtolás557
Átlag fő35
Induló67
Pont19 096
DNF146
DNF arány26%
Dobogóra esély1:7
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
2 | Niebel Zoltán | 96.55 | 1 - 15 | ||
6 | Sohajda Norbert | 94.76 | 4 - 16 | ||
10 | Fehér Norbert | 93.87 | 4 - 24 | ||
11 | Nagy László | 93.72 | 3 - 21 | ||
9 | Tömöl Tomi | 84.27 | 5 - 99 | ||
4 | Csicsmányi Tamás | 83.66 | 1 - 99 | ||
1 | Fehér Zoltán | 83.13 | 1 - 99 | ||
32 | Pataki Szabolcs | 82.09 | 18 - 99 | ||
25 | László Péter | 81.28 | 11 - 99 | ||
22 | Czegle Gábor | 80.76 | 13 - 99 | ||
20 | Dunszt Krisztián | 73.57 | 13 - 99 | ||
3 | Csányi Balázs | 69.64 | 1 - 99 | ||
26 | Kegyes Mihály | 61.79 | 12 - 99 | ||
33 | Rózsás Péter | 60.2 | 12 - 99 | ||
8 | Balogh Tamás | 58.58 | 1 - 99 | ||
7 | Holovatti Zoltán | 58.23 | 4 - 99 | ||
5 | Leitner Norbert | 54.83 | 1 - 99 | ||
15 | Terjék Attila | 53.95 | 6 - 99 | ||
18 | Varga Péter | 53.25 | 11 - 99 | ||
23 | Farkas Tamás | 51.81 | 12 - 99 | ||
13 | Ledzényi László | 49.43 | 4 - 99 | ||
21 | Stummer Attila | 48.78 | 11 - 99 | ||
39 | Balogh Gábor | 47.85 | 14 - 99 | ||
34 | Gedő Miklós | 45.48 | 15 - 99 | ||
16 | Rupa Zoltán | 42.69 | 6 - 99 | ||
17 | Tímár Sándor | 41.14 | 7 - 99 | ||
29 | Szloboda Gusztáv | 40.62 | 14 - 99 | ||
12 | Cserti Tibor | 39.97 | 5 - 99 | ||
24 | Barta Tibor | 39.54 | 9 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.