BAJNOKSÁG STATISZTIKA

HGTRM8  /  2010. GTR2 Bajnokság  /  GT Liga

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap231
Kör23 586
Futam16
Menet idő24:22
Rajtolás557
Átlag fő35
Induló67
Pont19 096
DNF146
DNF arány26%
Dobogóra esély1:7

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
2Niebel Zoltán96.551 - 15
6Sohajda Norbert94.764 - 16
10Fehér Norbert93.874 - 24
11Nagy László93.723 - 21
9Tömöl Tomi84.275 - 99
4Csicsmányi Tamás83.661 - 99
1Fehér Zoltán83.131 - 99
32Pataki Szabolcs82.0918 - 99
25László Péter81.2811 - 99
22Czegle Gábor80.7613 - 99
20Dunszt Krisztián73.5713 - 99
3Csányi Balázs69.641 - 99
26Kegyes Mihály61.7912 - 99
33Rózsás Péter60.212 - 99
8Balogh Tamás58.581 - 99
7Holovatti Zoltán58.234 - 99
5Leitner Norbert54.831 - 99
15Terjék Attila53.956 - 99
18Varga Péter53.2511 - 99
23Farkas Tamás51.8112 - 99
13Ledzényi László49.434 - 99
21Stummer Attila48.7811 - 99
39Balogh Gábor47.8514 - 99
34Gedő Miklós45.4815 - 99
16Rupa Zoltán42.696 - 99
17Tímár Sándor41.147 - 99
29Szloboda Gusztáv40.6214 - 99
12Cserti Tibor39.975 - 99
24Barta Tibor39.549 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.