BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTRM3 / 2006. Bajnokság / NGT Liga
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap140
Kör4 283
Futam11
Menet idő10:54
Rajtolás174
Átlag fő16
Induló36
Pont1 445
DNF47
DNF arány27%
Dobogóra esély1:4
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
12 | Lehr Attila | 96.26 | 8 - 12 | ||
29 | Király Attila | 95.37 | 11 - 16 | ||
6 | Pechnig Rezső | 95.28 | 4 - 12 | ||
3 | Antal István | 95 | 3 - 9 | ||
7 | Ferencz Gábor | 94.44 | 6 - 13 | ||
8 | Szabó Jácint | 94.44 | 2 - 8 | ||
15 | Szloboda Gusztáv | 94.1 | 8 - 17 | ||
16 | Kiss2 Attila | 93.52 | 9 - 16 | ||
11 | Fehér Norbert | 93.4 | 4 - 14 | ||
2 | Abay László | 93.22 | 1 - 13 | ||
17 | Berki Attila | 93.06 | 7 - 15 | ||
4 | Bagi Zsolt | 91.75 | 1 - 15 | ||
9 | Sándor Tibor | 90.93 | 2 - 14 | ||
5 | Babinszki Gábor | 90.45 | 3 - 16 | ||
1 | Piski Tamás | 89.57 | 1 - 17 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.