BAJNOKSÁG STATISZTIKA

HGTRM10  /  2012 GTR2 Bajnokság.  /  GTR2 Liga

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap105
Kör17 455
Futam16
Menet idő24:29
Rajtolás399
Átlag fő25
Induló43
Pont17 073
DNF arány24%
Dobogóra esély1:3

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
1Niebel Zoltán97.681 - 8
2Balogh Tamás94.771 - 10
3Fehér Norbert93.463 - 14
11Gedő Miklós76.098 - 99
6Tömöl Tomi74.891 - 99
20Pataki Szabolcs73.149 - 99
10Terjék Attila67.73 - 99
7Fehér Zoltán59.671 - 99
5Abelovszky Péter54.113 - 99
4Csicsmányi Tamás47.032 - 99
14Szloboda Gusztáv36.879 - 99
29Czegle Gábor36.2612 - 99
15Cserti Tibor34.054 - 99
9Holovatti Zoltán29.092 - 99
19Varga Péter25.58 - 99
8Rupa Zoltán22.062 - 99
30Huber Péter17.3111 - 99
22Sohajda Norbert17.269 - 99
21Horváth Ádám8.675 - 99
13Hajmási Norbert8.012 - 99
24Tímár Sándor5.114 - 99
12Nagy László3.33 - 99
17Ledzényi László3.267 - 99
18Biesz Zsolt0.336 - 99
16Csányi Balázs-7.442 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.