BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTRM1 / 2004. Bajnokság / A Liga
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap63
Kör7 096
Futam10
Menet idő14:32
Rajtolás196
Átlag fő20
Induló37
Pont390
DNF81
DNF arány41%
Dobogóra esély1:4
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
3 | Michelisz Norbert | 96.69 | 1 - 6 | ||
21 | Verebes Gábor | 95.2 | 8 - 14 | ||
1 | Kiss Norbert | 94.32 | 1 - 13 | ||
2 | Hum Péter | 94.05 | 1 - 9 | ||
7 | Kovács Zoltán | 91.46 | 5 - 17 | ||
6 | Csiki Péter | 91.32 | 2 - 15 | ||
4 | Prezsnyák Zsolt | 91.24 | 2 - 18 | ||
17 | Zizics János | 90.88 | 7 - 18 | ||
5 | Pál Ferenc | 90.71 | 2 - 18 | ||
13 | Rajnóki Tibor | 90.59 | 4 - 17 | ||
18 | Böjtös Géza | 89.19 | 7 - 23 | ||
16 | Balikó Attila | 88.86 | 6 - 20 | ||
19 | Ulrich Tamás | 87.42 | 7 - 27 | ||
8 | Piski Tamás | 85.92 | 2 - 22 | ||
14 | Körmöndi Attila | 83.78 | 5 - 21 | ||
12 | Király András | 82.68 | 5 - 29 | ||
9 | Budás Péter | 82.25 | 3 - 22 | ||
10 | Bondár Zsolt | 80.63 | 3 - 25 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.