BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTLM9  /  2013. Bajnokság  /  Őszi Szezon
VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap126
Kör5 207
Futam10 (14)
Menet idő9:53
Rajtolás354
Átlag fő25
Induló40
Pont11 461
DNF arány16%
Dobogóra esély1:4

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
3Dobri Szabolcs971 - 6
1Niebel Zoltán95.51 - 13
16Berecz Albert94.887 - 15
7Horváth József94.391 - 7
6Jankó Zsolt93.676 - 15
5Kiss Szabolcs92.713 - 15
13Gedő Miklós92.6912 - 26
9Tömöl Tomi92.075 - 14
11Mihályi Zoltán90.186 - 24
10Fehér Norbert88.676 - 23
4Kelemen Dávid88.372 - 17
19Sass Norbert88.1412 - 28
25Pataki Szabolcs87.911 - 30
22Dózsa Ákos65.8313 - 99
12Bordás Sándor65.664 - 99
15Knapig Szilárd64.966 - 99
18Szalafai Fedor58.34 - 99
2Fehér Zoltán33.821 - 99
30Kerekes Attila32.7215 - 99
27Hegyi Zsolt26.4616 - 99
21Rozsi Sándor25.313 - 99
20Endrődi Zoltán8.955 - 99
28Vent Ákos6.487 - 99
31Szloboda Gusztáv2.7218 - 99
8Pfennig Kristóf-9.691 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.