BAJNOKSÁG STATISZTIKA

HGTLM7  /  2011. Bajnokság  /  Tavaszi szezon

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap133
Kör4 863
Futam10 (14)
Menet idő10:52
Rajtolás305
Átlag fő22
Induló27
Pont11 061
DNF38
DNF arány12%
Dobogóra esély1:2

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
5Jankó Zsolt95.843 - 11
2Sinka Dániel94.441 - 8
1Niebel Zoltán91.381 - 11
23Kovács Miklós91.3611 - 19
10Fehér Szabolcs91.193 - 14
11Bordás Sándor89.877 - 18
12Brenner Zoltán84.731 - 22
3Tarr Dávid80.881 - 20
18Kababik Csaba56.5211 - 99
6Orbán Máté54.352 - 99
8Nagy Mátyás52.991 - 99
13Knyihár Balázs52.273 - 99
7Kiss Szabolcs52.082 - 99
9Nagy László50.122 - 99
17Berecz Albert48.159 - 99
4Fehér Zoltán47.931 - 99
16Jankó Gábor46.929 - 99
19Kozma Csaba30.324 - 99
15Endrődi Zoltán21.627 - 99
21Orsós János15.6414 - 99
20Gedő Miklós-3.8513 - 99
14Horváth József-12.361 - 99
22Szilágyi Péter-38.0710 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.