BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTLM7 / 2011. Bajnokság / Tavaszi szezon
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap133
Kör4 863
Futam10 (14)
Menet idő10:52
Rajtolás305
Átlag fő22
Induló27
Pont11 061
DNF38
DNF arány12%
Dobogóra esély1:2
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
5 | Jankó Zsolt | 95.84 | 3 - 11 | ||
2 | Sinka Dániel | 94.44 | 1 - 8 | ||
1 | Niebel Zoltán | 91.38 | 1 - 11 | ||
23 | Kovács Miklós | 91.36 | 11 - 19 | ||
10 | Fehér Szabolcs | 91.19 | 3 - 14 | ||
11 | Bordás Sándor | 89.87 | 7 - 18 | ||
12 | Brenner Zoltán | 84.73 | 1 - 22 | ||
3 | Tarr Dávid | 80.88 | 1 - 20 | ||
18 | Kababik Csaba | 56.52 | 11 - 99 | ||
6 | Orbán Máté | 54.35 | 2 - 99 | ||
8 | Nagy Mátyás | 52.99 | 1 - 99 | ||
13 | Knyihár Balázs | 52.27 | 3 - 99 | ||
7 | Kiss Szabolcs | 52.08 | 2 - 99 | ||
9 | Nagy László | 50.12 | 2 - 99 | ||
17 | Berecz Albert | 48.15 | 9 - 99 | ||
4 | Fehér Zoltán | 47.93 | 1 - 99 | ||
16 | Jankó Gábor | 46.92 | 9 - 99 | ||
19 | Kozma Csaba | 30.32 | 4 - 99 | ||
15 | Endrődi Zoltán | 21.62 | 7 - 99 | ||
21 | Orsós János | 15.64 | 14 - 99 | ||
20 | Gedő Miklós | -3.85 | 13 - 99 | ||
14 | Horváth József | -12.36 | 1 - 99 | ||
22 | Szilágyi Péter | -38.07 | 10 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.