BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTLM7 / 2011. Bajnokság / Őszi szezon
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap126
Kör4 477
Futam10 (13)
Menet idő10:54
Rajtolás294
Átlag fő23
Induló30
Pont10 830
DNF45
DNF arány15%
Dobogóra esély1:3
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
1 | Sinka Dániel | 95.98 | 1 - 5 | ||
5 | Jankó Zsolt | 94.83 | 4 - 11 | ||
11 | Kozma Csaba | 90.74 | 5 - 19 | ||
23 | Kovács Miklós | 90.45 | 14 - 24 | ||
9 | Kiss Szabolcs | 89.26 | 1 - 17 | ||
13 | Fehér Szabolcs | 87.16 | 2 - 18 | ||
4 | Orbán Máté | 85.84 | 2 - 22 | ||
14 | Endrődi Zoltán | 60.2 | 10 - 99 | ||
15 | Kababik Csaba | 59.8 | 11 - 99 | ||
12 | Szilágyi Péter | 58.15 | 6 - 99 | ||
6 | Nagy László | 56.02 | 1 - 99 | ||
3 | Fehér Zoltán | 54.79 | 2 - 99 | ||
2 | Niebel Zoltán | 54.71 | 1 - 99 | ||
20 | Jankó Gábor | 54.16 | 10 - 99 | ||
7 | Tarr Dávid | 51.76 | 1 - 99 | ||
17 | Bordás Sándor | 48.93 | 8 - 99 | ||
16 | Knyihár Balázs | 47.47 | 1 - 99 | ||
10 | Horváth József | 44.53 | 1 - 99 | ||
19 | Orsós János | 29.86 | 14 - 99 | ||
22 | Berecz Albert | 8.93 | 5 - 99 | ||
8 | Nagy Mátyás | -8.28 | 3 - 99 | ||
18 | Takács Gyula | -13.75 | 2 - 99 | ||
24 | Gedő Miklós | -22.22 | 13 - 99 | ||
21 | Szabó Szilárd | -38.67 | 6 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.