BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTLM7  /  2011. Bajnokság  /  Őszi szezon
VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap126
Kör4 477
Futam10 (13)
Menet idő10:54
Rajtolás294
Átlag fő23
Induló30
Pont10 830
DNF arány15%
Dobogóra esély1:3

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
1Sinka Dániel95.981 - 5
5Jankó Zsolt94.834 - 11
11Kozma Csaba90.745 - 19
23Kovács Miklós90.4514 - 24
9Kiss Szabolcs89.261 - 17
13Fehér Szabolcs87.162 - 18
4Orbán Máté85.842 - 22
14Endrődi Zoltán60.210 - 99
15Kababik Csaba59.811 - 99
12Szilágyi Péter58.156 - 99
6Nagy László56.021 - 99
3Fehér Zoltán54.792 - 99
2Niebel Zoltán54.711 - 99
20Jankó Gábor54.1610 - 99
7Tarr Dávid51.761 - 99
17Bordás Sándor48.938 - 99
16Knyihár Balázs47.471 - 99
10Horváth József44.531 - 99
19Orsós János29.8614 - 99
22Berecz Albert8.935 - 99
8Nagy Mátyás-8.283 - 99
18Takács Gyula-13.752 - 99
24Gedő Miklós-22.2213 - 99
21Szabó Szilárd-38.676 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.