BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTLM6 / 2010. Bajnokság / Tavaszi szezon
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap126
Kör4 774
Futam10 (13)
Menet idő12:08
Rajtolás238
Átlag fő18
Induló31
Pont9 810
DNF44
DNF arány18%
Dobogóra esély1:3
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
5 | Nagy László | 91.64 | 3 - 14 | ||
8 | Bordás Sándor | 91.26 | 2 - 16 | ||
4 | Tarr Dávid | 90.61 | 2 - 14 | ||
2 | Niebel Zoltán | 90.46 | 1 - 13 | ||
11 | Belényesi Zoltán | 90.32 | 5 - 17 | ||
3 | Takács Gyula | 89.31 | 1 - 11 | ||
1 | Sinka Dániel | 89.01 | 1 - 18 | ||
6 | Kiss Szabolcs | 57.51 | 1 - 99 | ||
10 | Nagy Mátyás | 56 | 3 - 99 | ||
13 | Kozma Csaba | 52.6 | 5 - 99 | ||
9 | Horváth József | 51.96 | 2 - 99 | ||
14 | Kababik Csaba | 27.93 | 10 - 99 | ||
12 | Jankó Zsolt | 18.91 | 4 - 99 | ||
7 | Király Zoltán | 16.49 | 2 - 99 | ||
16 | Endrődi Zoltán | -2.42 | 10 - 99 | ||
19 | Orsós János | -8.76 | 14 - 99 | ||
20 | Lakatos László | -39.52 | 9 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.