BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTLM6  /  2010. Bajnokság  /  Őszi szezon
VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap126
Kör6 539
Futam10 (13)
Menet idő11:44
Rajtolás319
Átlag fő25
Induló45
Pont11 296
DNF arány18%
Dobogóra esély1:3

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
1Niebel Zoltán96.061 - 11
13Belényesi Zoltán95.047 - 20
4Jankó Zsolt93.832 - 12
16Bordás Sándor93.7411 - 23
6Szabó Szilárd93.615 - 21
3Tarr Dávid90.663 - 23
2Sinka Dániel89.511 - 18
5Knyihár Balázs88.771 - 19
8Lakatos László88.726 - 28
17Kovács Miklós74.8116 - 99
15Kababik Csaba74.1513 - 99
14Berecz Albert71.5410 - 99
7Nagy László70.443 - 99
10Brandt Tibor69.633 - 99
9Takács Gyula62.82 - 99
18Barati István62.477 - 99
12Király Zoltán62.241 - 99
24Kovács András László61.2515 - 99
11Kiss Szabolcs43.952 - 99
19Rádi Péter33.612 - 99
23Kozma Csaba30.9712 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.