BAJNOKSÁG STATISZTIKA
HGTLM5 / 2009. Bajnokság / Tavaszi szezon
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap126
Kör6 923
Futam10 (13)
Menet idő12:56
Rajtolás277
Átlag fő21
Induló35
Pont10 841
DNF34
DNF arány12%
Dobogóra esély1:3
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
4 | Jankó Zsolt | 94.52 | 3 - 14 | ||
10 | Lakatos László | 92.36 | 6 - 17 | ||
20 | Kovács András László | 91.43 | 12 - 23 | ||
15 | Barati István | 90.36 | 4 - 18 | ||
17 | Tömöl Tomi | 89.21 | 6 - 21 | ||
9 | Szabó András | 89.19 | 1 - 20 | ||
8 | Knyihár Balázs | 88.65 | 4 - 15 | ||
1 | Kiss Attila | 88.27 | 1 - 19 | ||
6 | Szabó Szilárd | 87.93 | 1 - 19 | ||
3 | Tarr Dávid | 87.83 | 2 - 22 | ||
19 | Gombkötő Csaba | 87.41 | 3 - 21 | ||
11 | Belényesi Zoltán | 64.43 | 4 - 99 | ||
16 | Berecz Albert | 62.94 | 10 - 99 | ||
7 | Rádi Péter | 62.6 | 4 - 99 | ||
13 | Horváth Csaba | 59.81 | 3 - 99 | ||
2 | Niebel Zoltán | 56.35 | 1 - 99 | ||
14 | Nagy László | 55.26 | 4 - 99 | ||
5 | Sinka Dániel | 24.44 | 1 - 99 | ||
18 | Poszmik Gilbert | 12.52 | 4 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.