BAJNOKSÁG STATISZTIKA

GTR2009  /  2009. Nyári kupa  /  Nyári liga

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap84
Kör13 624
Futam13
Menet idő19:26
Rajtolás357
Átlag fő27
Induló73
Pont13 424
DNF133
DNF arány37%
Dobogóra esély1:5

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
1Niebel Zoltán97.711 - 11
7Dunszt Krisztián94.354 - 21
2Balogh Tamás81.71 - 99
5Alpár Nándor79.716 - 99
13Varga Péter76.155 - 99
44Nagy László75.659 - 99
38Horváth Gábor59.5110 - 99
6Fehér Zoltán56.031 - 99
33Szloboda Gusztáv54.548 - 99
15Czegle Gábor53.819 - 99
3Szabó Jácint53.121 - 99
11Köbli Tamás52.326 - 99
22Barta Tibor52.147 - 99
4Csicsmányi Tamás51.942 - 99
31Tímár Sándor48.0511 - 99
9Takács Gyula45.431 - 99
14Farkas Tamás44.757 - 99
12Ledzényi László43.215 - 99
10Cserti Tibor42.581 - 99
24Busák Gergely41.969 - 99
8Terjék Attila41.313 - 99
21Csányi Balázs38.943 - 99
20Almási Zoltán38.275 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.