BAJNOKSÁG STATISZTIKA
GTR2009 / 2009. Nyári kupa / Nyári liga
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap84
Kör13 624
Futam13
Menet idő19:26
Rajtolás357
Átlag fő27
Induló73
Pont13 424
DNF133
DNF arány37%
Dobogóra esély1:5
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
1 | Niebel Zoltán | 97.71 | 1 - 11 | ||
7 | Dunszt Krisztián | 94.35 | 4 - 21 | ||
2 | Balogh Tamás | 81.7 | 1 - 99 | ||
5 | Alpár Nándor | 79.71 | 6 - 99 | ||
13 | Varga Péter | 76.15 | 5 - 99 | ||
44 | Nagy László | 75.65 | 9 - 99 | ||
38 | Horváth Gábor | 59.51 | 10 - 99 | ||
6 | Fehér Zoltán | 56.03 | 1 - 99 | ||
33 | Szloboda Gusztáv | 54.54 | 8 - 99 | ||
15 | Czegle Gábor | 53.81 | 9 - 99 | ||
3 | Szabó Jácint | 53.12 | 1 - 99 | ||
11 | Köbli Tamás | 52.32 | 6 - 99 | ||
22 | Barta Tibor | 52.14 | 7 - 99 | ||
4 | Csicsmányi Tamás | 51.94 | 2 - 99 | ||
31 | Tímár Sándor | 48.05 | 11 - 99 | ||
9 | Takács Gyula | 45.43 | 1 - 99 | ||
14 | Farkas Tamás | 44.75 | 7 - 99 | ||
12 | Ledzényi László | 43.21 | 5 - 99 | ||
10 | Cserti Tibor | 42.58 | 1 - 99 | ||
24 | Busák Gergely | 41.96 | 9 - 99 | ||
8 | Terjék Attila | 41.31 | 3 - 99 | ||
21 | Csányi Balázs | 38.94 | 3 - 99 | ||
20 | Almási Zoltán | 38.27 | 5 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.