BAJNOKSÁG STATISZTIKA
GTR2007 / 2007. Nyári kupa / GTR2 Nyár
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap126
Kör15 418
Futam19
Menet idő22:14
Rajtolás481
Átlag fő25
Induló77
Pont19 911
DNF179
DNF arány37%
Dobogóra esély1:3
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
2 | Horváth Attila | 97.25 | 1 - 14 | ||
3 | Cserti Tibor | 96.9 | 2 - 12 | ||
4 | Juhász Tamás | 96.14 | 1 - 14 | ||
1 | Horváth Gábor | 87.08 | 2 - 99 | ||
22 | Alpár Nándor | 82.18 | 13 - 99 | ||
16 | Völgyi Tibor | 79.95 | 4 - 99 | ||
7 | Szabó Jácint | 79.44 | 1 - 99 | ||
11 | Farkas Tamás | 70.4 | 5 - 99 | ||
21 | Ferencz Gábor | 67.11 | 7 - 99 | ||
30 | Pataki Szabolcs | 66.34 | 13 - 99 | ||
9 | Puskás Zoltán | 66.27 | 2 - 99 | ||
15 | Kolozs Tamás | 65.14 | 5 - 99 | ||
6 | Rupa Zoltán | 64.66 | 1 - 99 | ||
8 | Benczédi Zsolt | 64.62 | 1 - 99 | ||
10 | Barta Tibor | 62.26 | 7 - 99 | ||
5 | Orosz Sándor | 62.18 | 1 - 99 | ||
12 | Gombkötő Csaba | 58.96 | 5 - 99 | ||
18 | Majer Tamás | 57.25 | 3 - 99 | ||
24 | Góg Péter | 47.79 | 7 - 99 | ||
37 | Pálinkás László | 47.17 | 9 - 99 | ||
26 | Csányi Balázs | 44.68 | 8 - 99 | ||
14 | Almási Zoltán | 44.1 | 1 - 99 | ||
17 | Szloboda Gusztáv | 43.11 | 4 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.