BAJNOKSÁG STATISZTIKA

GTR2006  /  2006. Nyári kupa  /  GTR Nyár

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap70
Kör5 386
Futam10
Menet idő9:39
Rajtolás231
Átlag fő23
Induló47
Pont1 386
DNF arány39%
Dobogóra esély1:4

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
1Piski Tamás98.581 - 3
27Pataki Szabolcs95.5712 - 18
22Ádám Róbert94.3610 - 19
3Balogh Tamás93.853 - 14
28Pálinkás László93.2310 - 21
37Vigh Lóránd93.1413 - 26
7Ferencz Gábor92.823 - 14
30Szloboda Gusztáv92.686 - 23
11Babinszki Gábor92.24 - 15
14Kunszabó Sándor91.75 - 19
21Dózsa Attila91.48 - 23
29Csányi Balázs91.258 - 21
23Juhász Áron91.027 - 24
13Pintér Attila90.886 - 20
19Király Attila90.866 - 20
17Tyukodi Zoltán90.317 - 21
2Csiki Péter89.762 - 23
26Buczkó Sándor89.558 - 23
16Dusa Tibor88.765 - 22
10Benczédi Zsolt86.183 - 20
4Niebel Zoltán85.761 - 22

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.