BAJNOKSÁG STATISZTIKA
GTR2006 / 2006. Nyári kupa / GTR Nyár
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap70
Kör5 386
Futam10
Menet idő9:39
Rajtolás231
Átlag fő23
Induló47
Pont1 386
DNF91
DNF arány39%
Dobogóra esély1:4
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
1 | Piski Tamás | 98.58 | 1 - 3 | ||
27 | Pataki Szabolcs | 95.57 | 12 - 18 | ||
22 | Ádám Róbert | 94.36 | 10 - 19 | ||
3 | Balogh Tamás | 93.85 | 3 - 14 | ||
28 | Pálinkás László | 93.23 | 10 - 21 | ||
37 | Vigh Lóránd | 93.14 | 13 - 26 | ||
7 | Ferencz Gábor | 92.82 | 3 - 14 | ||
30 | Szloboda Gusztáv | 92.68 | 6 - 23 | ||
11 | Babinszki Gábor | 92.2 | 4 - 15 | ||
14 | Kunszabó Sándor | 91.7 | 5 - 19 | ||
21 | Dózsa Attila | 91.4 | 8 - 23 | ||
29 | Csányi Balázs | 91.25 | 8 - 21 | ||
23 | Juhász Áron | 91.02 | 7 - 24 | ||
13 | Pintér Attila | 90.88 | 6 - 20 | ||
19 | Király Attila | 90.86 | 6 - 20 | ||
17 | Tyukodi Zoltán | 90.31 | 7 - 21 | ||
2 | Csiki Péter | 89.76 | 2 - 23 | ||
26 | Buczkó Sándor | 89.55 | 8 - 23 | ||
16 | Dusa Tibor | 88.76 | 5 - 22 | ||
10 | Benczédi Zsolt | 86.18 | 3 - 20 | ||
4 | Niebel Zoltán | 85.76 | 1 - 22 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.