BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC_SKODA / Skoda 130RS Bajnokság / Skoda 130RS
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap84
Kör3 808
Futam7 (14)
Menet idő7:07
Rajtolás376
Átlag fő27
Induló43
Pont8 350
DNF25
DNF arány7%
Dobogóra esély1:4
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
3 | Vásárhelyi Csaba | 96.63 | 2 - 9 | ||
6 | Lázár Attila | 96.32 | 2 - 9 | ||
13 | Kiss János | 96.05 | 6 - 13 | ||
2 | Mihajlovics Máté | 94.97 | 1 - 11 | ||
11 | Balogh András | 94.96 | 7 - 15 | ||
10 | Ács Attila | 94.64 | 7 - 16 | ||
14 | Homoki-Szabó Csaba | 94.38 | 11 - 23 | ||
5 | Pfennig Kristóf | 94.26 | 2 - 12 | ||
9 | Antal Gábor | 94.12 | 2 - 15 | ||
22 | Varga Tamás | 93.58 | 14 - 24 | ||
7 | Nagy László25 | 93.55 | 4 - 17 | ||
15 | Tóth Levente11 | 92.55 | 13 - 31 | ||
1 | Morvai Norbert | 92.41 | 1 - 24 | ||
4 | Géczi Péter | 91.79 | 2 - 24 | ||
12 | Nagy Zsolt | 91.69 | 7 - 21 | ||
21 | Magyar László | 90.83 | 16 - 33 | ||
24 | Mammel Erik | 90.7 | 11 - 27 | ||
28 | Ott Dániel | 90.41 | 15 - 31 | ||
19 | Horváth István Valter | 87.98 | 11 - 34 | ||
8 | Heimler Tamás | 87.69 | 2 - 23 | ||
25 | Apjok Gábor | 71.96 | 14 - 99 | ||
17 | Mészáros Gábor | 70.35 | 12 - 99 | ||
16 | Tildy Balázs | 69.38 | 10 - 99 | ||
26 | Bőcskei Attila | 50.9 | 18 - 99 | ||
23 | Timár Tamás | 39.26 | 13 - 99 | ||
20 | Varga Ádám | 37.85 | 12 - 99 | ||
31 | Kedves Attila | 13.49 | 17 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.