BAJNOKSÁG STATISZTIKA

AC2019_A02  /  AC MX5 cup Bajnokság  /  MX5 2019 Ősz

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap119
Kör2 901
Futam9 (18)
Menet idő7:34
Rajtolás432
Átlag fő24
Induló42
Pont14 358
DNF27
DNF arány6%
Dobogóra esély1:3

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
3Lányi Tamás94.272 - 18
6Antal Gábor93.895 - 15
21Heimler Tamás93.057 - 19
1Piski Tamás92.951 - 10
13Kiss János92.915 - 16
12Gera András92.114 - 21
10Tömöl Tomi91.455 - 24
11Polgár Balázs91.212 - 18
5Balogh András91.013 - 18
16Ács Attila90.8710 - 29
24Kéri Attila89.298 - 30
18Géczi Péter89.055 - 21
7Fehér Norbert87.72 - 21
9Kéri Szabolcs86.92 - 23
17Oláh Gergely86.596 - 28
19Mezei Gábor77.5712 - 99
2Pfennig Kristóf75.821 - 99
15Zelfel Tamás73.077 - 99
14Homoki-Szabó Csaba71.574 - 99
22Tóth Levente1159.0814 - 99
4Mihajlovics Máté56.141 - 99
23Baán Szabolcs53.2110 - 99
8Szűcs Tamás51.152 - 99
20Terhes Csaba29.623 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.