BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2016_A02 / AC Porsche 911 Cup / Tavaszi Szezon
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap84
Kör1 800
Futam7 (11)
Menet idő7:10
Rajtolás192
Átlag fő17
Induló37
Pont7 765
DNF48
DNF arány25%
Dobogóra esély1:3
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
5 | Gombos Gergő | 99.25 | 1 - 2 | ||
6 | Pfennig Kristóf | 97.9 | 1 - 4 | ||
2 | Arnóczy Milán | 95.59 | 1 - 5 | ||
11 | Csatay Gábor | 94.93 | 3 - 9 | ||
7 | Baán Szabolcs | 94.59 | 7 - 14 | ||
12 | Molnár Tódor | 93.69 | 5 - 15 | ||
8 | Soós Krisztián | 93.67 | 5 - 14 | ||
1 | Balogh András | 92.99 | 4 - 12 | ||
3 | Rádi Péter | 92.99 | 2 - 12 | ||
16 | Lányi Tamás | 42.31 | 8 - 99 | ||
13 | Kiss Szabolcs | 32.13 | 3 - 99 | ||
24 | Bai Laszlo | 15.45 | 7 - 99 | ||
30 | Szabó Szilárd | 5.13 | 10 - 99 | ||
4 | Nagy Laci | -0.65 | 1 - 99 | ||
14 | Horváth Krisztián | -4.9 | 6 - 99 | ||
10 | Oláh Gergely | -11.71 | 3 - 99 | ||
9 | Sipos Dániel | -20.65 | 2 - 99 | ||
18 | Mihálszki Csaba | -28.38 | 4 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.