BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2015_GT / AC GT Tesztkupa / GT Tesztkupa
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap70
Kör3 961
Futam6
Menet idő7:17
Rajtolás181
Átlag fő30
Induló74
Pont8 384
DNF74
DNF arány41%
Dobogóra esély1:7
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
3 | Mihályi Zoltán | 97.52 | 7 - 11 | ||
1 | Fehér Norbert | 97.3 | 2 - 9 | ||
5 | Szloboda Gusztáv | 95.27 | 5 - 17 | ||
7 | Szőcs Attila | 94.27 | 1 - 18 | ||
2 | Gaál László | 63.89 | 1 - 99 | ||
42 | Kiss Endre | 63.68 | 15 - 99 | ||
6 | Leitner Norbert | 58.16 | 1 - 99 | ||
4 | Kemény Ákos | 57.95 | 1 - 99 | ||
13 | Horváth Krisztián | 56.25 | 9 - 99 | ||
12 | Malinák Márk | 55.41 | 7 - 99 | ||
11 | Pfennig Kristóf | 54.22 | 5 - 99 | ||
8 | Kókai Konrád | 46.25 | 6 - 99 | ||
27 | Molnár Attila | 44.59 | 15 - 99 | ||
23 | Mezei Krisztián | 42.57 | 11 - 99 | ||
10 | Szántai Zoltán | 40.97 | 4 - 99 | ||
9 | Bakos Gábor | 38.29 | 4 - 99 | ||
14 | Pinczes Róbert | 36.49 | 4 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.