BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2015_DTM  /  AC DTM Tesztkupa  /  DTM Tesztkupa
VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap70
Kör3 185
Futam6
Menet idő4:21
Rajtolás238
Átlag fő40
Induló94
Pont10 461
DNF arány32%
Dobogóra esély1:9

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
3Szőcs Attila97.524 - 14
15Soós Krisztián96.5114 - 27
2Mihályi Zoltán94.215 - 26
26Mezei Krisztián93.8820 - 35
21Laczó László93.8720 - 40
10Terjék Attila93.354 - 19
13Tömöl Tomi92.825 - 26
4Nyilas Lehel72.751 - 99
41Borsányi Péter72.6124 - 99
1Bakos Gábor71.812 - 99
14Jaczkó Bálint71.497 - 99
31Oláh Gergely70.7418 - 99
7Csatay Gábor69.284 - 99
45Zielbauer Róbert69.028 - 99
28Horváth Krisztián68.4816 - 99
20Rádi Péter65.966 - 99
16Fehér Norbert64.899 - 99
57Molnár Attila64.3625 - 99
37Kiss Szabolcs56.9117 - 99
17Tamas Dabronaki55.45 - 99
11Szántai Zoltán53.025 - 99
852.394 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.