BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2015_DTM / AC DTM Tesztkupa / DTM Tesztkupa
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap70
Kör3 185
Futam6
Menet idő4:21
Rajtolás238
Átlag fő40
Induló94
Pont10 461
DNF75
DNF arány32%
Dobogóra esély1:9
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
3 | Szőcs Attila | 97.52 | 4 - 14 | ||
15 | Soós Krisztián | 96.51 | 14 - 27 | ||
2 | Mihályi Zoltán | 94.21 | 5 - 26 | ||
26 | Mezei Krisztián | 93.88 | 20 - 35 | ||
21 | Laczó László | 93.87 | 20 - 40 | ||
10 | Terjék Attila | 93.35 | 4 - 19 | ||
13 | Tömöl Tomi | 92.82 | 5 - 26 | ||
4 | Nyilas Lehel | 72.75 | 1 - 99 | ||
41 | Borsányi Péter | 72.61 | 24 - 99 | ||
1 | Bakos Gábor | 71.81 | 2 - 99 | ||
14 | Jaczkó Bálint | 71.49 | 7 - 99 | ||
31 | Oláh Gergely | 70.74 | 18 - 99 | ||
7 | Csatay Gábor | 69.28 | 4 - 99 | ||
45 | Zielbauer Róbert | 69.02 | 8 - 99 | ||
28 | Horváth Krisztián | 68.48 | 16 - 99 | ||
20 | Rádi Péter | 65.96 | 6 - 99 | ||
16 | Fehér Norbert | 64.89 | 9 - 99 | ||
57 | Molnár Attila | 64.36 | 25 - 99 | ||
37 | Kiss Szabolcs | 56.91 | 17 - 99 | ||
17 | Tamas Dabronaki | 55.4 | 5 - 99 | ||
11 | Szántai Zoltán | 53.02 | 5 - 99 | ||
8 | 52.39 | 4 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.