BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2015_A04 / AC Historic Bajnokság / AC Historic Bajnokság
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap112
Kör3 851
Futam9 (12)
Menet idő10:01
Rajtolás248
Átlag fő21
Induló49
Pont22 511
DNF38
DNF arány15%
Dobogóra esély1:4
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
3 | Gaál László | 98.09 | 1 - 4 | ||
1 | Pfennig Kristóf | 96.37 | 1 - 9 | ||
4 | Bakos Gábor | 95.92 | 2 - 9 | ||
10 | Nagy Zsolt | 92.35 | 3 - 21 | ||
2 | Mihályi Zoltán | 90.9 | 1 - 17 | ||
11 | Sugar Berci22 | 90.34 | 8 - 22 | ||
8 | Ványi Dániel Attila | 89.72 | 7 - 28 | ||
5 | Arnóczy Milán | 88.33 | 1 - 17 | ||
13 | Zrubecz László | 80.01 | 6 - 31 | ||
9 | Horváth Krisztián | 60.7 | 5 - 99 | ||
7 | Horváth József | 33.48 | 1 - 99 | ||
29 | István Kornél | 24.23 | 12 - 99 | ||
6 | Homoki-Szabó Csaba | 20.65 | 4 - 99 | ||
15 | Szabó Szilárd | 16.41 | 4 - 99 | ||
12 | Kiss Szabolcs | 6.97 | 5 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.