BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2015_A03 / AC Street Bajnokság / AC Street Bajnokság
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap70
Kör2 232
Futam6 (12)
Menet idő4:50
Rajtolás415
Átlag fő35
Induló72
Pont22 270
DNF48
DNF arány12%
Dobogóra esély1:7
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
1 | Sipos Attila | 99.23 | 1 - 3 | ||
2 | Nyilas Lehel | 97.89 | 2 - 7 | ||
7 | Zelfel Tamás | 97.22 | 8 - 18 | ||
4 | 95.92 | 2 - 15 | |||
17 | Nagy Zsolt | 95.57 | 10 - 20 | ||
3 | Kiss Szabolcs | 95.49 | 4 - 15 | ||
11 | Mihályi Zoltán | 95.31 | 5 - 17 | ||
8 | Csaszar Vilmos | 94.75 | 8 - 22 | ||
10 | Varga Róbert | 92.13 | 10 - 35 | ||
18 | Kovács Kristóf | 89.93 | 7 - 34 | ||
22 | Kenéz Sándor | 89.39 | 16 - 43 | ||
5 | Pfennig Kristóf | 80.67 | 4 - 99 | ||
28 | Zrubecz László | 79.42 | 21 - 99 | ||
12 | Horváth Márk | 78.69 | 10 - 99 | ||
19 | Dezső Tamás | 77.61 | 12 - 99 | ||
6 | Kiss Attila | 75.39 | 2 - 99 | ||
13 | Rádi Péter | 72.87 | 4 - 99 | ||
14 | Vizner Gábor | 67.82 | 8 - 99 | ||
16 | Dr. Nagy Gergely | 62.5 | 8 - 99 | ||
32 | Kiss Endre | 60.33 | 18 - 99 | ||
9 | Tóth Szabolcs | 53.76 | 3 - 99 | ||
15 | Hamed Aryan András | 52.69 | 3 - 99 | ||
23 | Csupor Csongor | 52.58 | 12 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Nincs elég adat
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.