BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2014_E30 / AC BMW M3 Tesztkupa / M3 - Vasárnap
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap35
Kör2 384
Futam6
Menet idő3:07
Rajtolás197
Átlag fő33
Induló58
Pont10 740
DNF32
DNF arány16%
Dobogóra esély1:6
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
1 | Sipos Attila | 99.14 | 1 - 2 | ||
4 | Abelovszky Péter | 98.62 | 3 - 6 | ||
2 | Somogyi Peter | 97.99 | 4 - 8 | ||
30 | Molnár Attila | 97.84 | 25 - 29 | ||
9 | Andrási Norbert | 97.38 | 7 - 12 | ||
10 | Gedő Miklós | 95.4 | 11 - 21 | ||
25 | Hafner László | 95.26 | 19 - 28 | ||
8 | Kiss Attila | 95.04 | 3 - 11 | ||
11 | Fehér Norbert | 94.54 | 11 - 21 | ||
12 | Kálóczi Gábor | 93.1 | 9 - 24 | ||
5 | Rádi Péter | 92.91 | 5 - 17 | ||
7 | Mihályi Zoltán | 92.72 | 8 - 22 | ||
3 | Szántai Zoltán | 91.19 | 3 - 23 | ||
17 | Scheiblinger Péter | 90.95 | 5 - 19 | ||
16 | Ipolyi János | 90.8 | 13 - 25 | ||
14 | Fejes Gábor | 88.41 | 1 - 25 | ||
21 | Horváth Dániel | 63.41 | 18 - 99 | ||
18 | Palkó Miklós | 61.88 | 12 - 99 | ||
27 | Gyurgyik Zsolt | 59.17 | 22 - 99 | ||
6 | Zsinor János | 56.7 | 1 - 99 | ||
15 | Hajmási Norbert | 50.48 | 7 - 99 | ||
20 | Nyilas Lehel | 43.53 | 5 - 99 | ||
41 | Borsányi Péter | 37.5 | 26 - 99 | ||
26 | Csatay Gábor | 32.41 | 15 - 99 | ||
23 | Szloboda Gusztáv | 27.3 | 10 - 99 | ||
13 | Keszthelyi Ákos | 19.72 | 1 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.