BAJNOKSÁG STATISZTIKA
AC2014_E30 / AC BMW M3 Tesztkupa / M3 - Csütörtök
VERSENYNAPTÁR | PONTVERSENYNap35
Kör1 926
Futam6
Menet idő3:04
Rajtolás172
Átlag fő29
Induló59
Pont9 881
DNF31
DNF arány18%
Dobogóra esély1:5
PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.
HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.
IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)
KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}
# | Név | Konz.% | Helyezés <> | Hőtérkép | DNF |
14 | Bardócz Dávid | 99.36 | 9 - 10 | ||
8 | Mihályi Zoltán | 97.55 | 10 - 15 | ||
5 | Somogyi Peter | 97.29 | 3 - 10 | ||
2 | Keszthelyi Ákos | 97.15 | 1 - 6 | ||
23 | Borsányi Péter | 96.88 | 22 - 27 | ||
17 | Szloboda Gusztáv | 96.75 | 13 - 19 | ||
7 | Szántai Zoltán | 95.8 | 5 - 14 | ||
15 | Zielbauer Róbert | 95.25 | 9 - 17 | ||
13 | Kálóczi Gábor | 95.1 | 14 - 25 | ||
4 | Abelovszky Péter | 94.31 | 2 - 11 | ||
12 | Fejes Gábor | 93.41 | 10 - 21 | ||
11 | Csorosz László | 92.37 | 5 - 18 | ||
6 | Zsinor János | 92.27 | 4 - 18 | ||
21 | Laczkó Zoltán | 90.25 | 11 - 25 | ||
3 | Rádi Péter | 61.95 | 5 - 99 | ||
1 | Sipos Attila | 59.46 | 1 - 99 | ||
19 | Scheiblinger Péter | 55.25 | 14 - 99 | ||
16 | Hajmási Norbert | 52.27 | 7 - 99 | ||
10 | Kiss Attila | 50.24 | 3 - 99 | ||
9 | Leitner Norbert | 49.83 | 2 - 99 | ||
25 | Palkó Miklós | 47.67 | 13 - 99 | ||
35 | Csatay Gábor | 34.32 | 21 - 99 | ||
22 | Andrási Norbert | 29.49 | 11 - 99 | ||
18 | Varga Robert | 28.95 | 1 - 99 |
AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.
Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:
Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.
GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.
FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}
Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.
- #1
- #2
- #3
- #4
- #5
- #6
- #7
- #8
- #9
- #10
Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.
Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve
MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.
Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.