BAJNOKSÁG STATISZTIKA

AC2014_E30  /  AC BMW M3 Tesztkupa  /  M3 - Csütörtök

VERSENYNAPTÁR  |  PONTVERSENY
Nap35
Kör1 929
Futam6
Menet idő3:04
Rajtolás172
Átlag fő29
Induló59
Pont9 881
DNF arány18%
Dobogóra esély1:5

PontversenyBajnoki pontverseny alakulása. Pontok egymásra rakódva. Legrosszabb, dobós futamokat IS beleszámolva.

HelyezésekPilóta futameredményeinek alakulása. Több(dupla) futamos versenyek esetén a helyezés átlagolva.

IndulókRésztvevők: Futamon elindulók létszáma. DNF: Kiesők, futamot be nem felyezők száma. Új csatlakozó: Bajnokságba elöször résztvevők száma. #Szerver: Hány szerveren lett lebonyolítva a verseny (A-B). Futamszám: Hányfutamos a verseny (R1-R2)

KonzisztenciaPilóta futamhelyezései közötti szórások. {min futamok 50%-n elindult. $avg*100/$max} {duplafutamok egy egységként számolva. Nem indult nem, de DNF/DQ-s futam számolva}

#NévKonz.%Helyezés <>HőtérképDNF
14Bardócz Dávid99.369 - 10
8Mihályi Zoltán97.5510 - 15
5Somogyi Peter97.293 - 10
2Keszthelyi Ákos97.151 - 6
23Borsányi Péter96.8822 - 27
17Szloboda Gusztáv96.7513 - 19
7Szántai Zoltán95.85 - 14
15Zielbauer Róbert95.259 - 17
13Kálóczi Gábor95.114 - 25
4Abelovszky Péter94.312 - 11
12Fejes Gábor93.4110 - 21
11Csorosz László92.375 - 18
6Zsinor János92.274 - 18
21Laczkó Zoltán90.2511 - 25
3Rádi Péter61.955 - 99
1Sipos Attila59.461 - 99
19Scheiblinger Péter55.2514 - 99
16Hajmási Norbert52.277 - 99
10Kiss Attila50.243 - 99
9Leitner Norbert49.832 - 99
25Palkó Miklós47.6713 - 99
35Csatay Gábor34.3221 - 99
22Andrási Norbert29.4911 - 99
18Varga Robert28.951 - 99

AutókAz egész bajnokságot tekintve hányszor volt egy-egy autótípus használva (rajtrácsról elindult). Melyik volt a legnépszerűbb.

Ebből futamgyőztes:
Pole-t szerző:

Pole pozícióAz első rajtkockát az időmérőn ki, hányszor húzta be. Duplafutamnál csak az első számít. B szerver nem.

GyőzelmekFutamgyőzelmek száma pilotánkként. B szerver nem, duplafutamos győzelem számít.

FutamidőFutamonként hogyan változott a verseny hossza (ms-ben). {Első helyezettek számolva}

Top10 futamidő eltérésEgyes futamokon mennyire szóródott szét, maradt le a mezőny eleje a győztestől (mp-ben). R1-R2 futamok különvéve.

  • #1
  • #2
  • #3
  • #4
  • #5
  • #6
  • #7
  • #8
  • #9
  • #10

Pole időkhőz mért % eltérésEgész bajnokságban, összes futamot nézve (ahol megjelent) saját kvalis körének aránya (nem mp), az aktuális pole időhöz képest átlagolva. 110%-nál is lassabb időmérős körök kivéve. Ha valakinél 0 = minden futamon ő volt a pole-ban.

Saját időmérős köreinek eltérése futam legjobb köridejéhezEgész bajnokságra átlagolva, hogy futamonként (ahol megjelent) a saját időmérős köre, a futamon futott saját legjobb köréhez képest hogyan viszonyul (%-ban, nem mp-ben). Pozitív szám = futamon lassabb volt. Negatív = futamon tovább javított. 115%-nál is lassabb (lazsálós) időmérős körök kivéve

MárkakupaHa egy pilóta az egész bajnokság során csak 1 autótípust hajtott. Minimum a futamok felét teljesítette. Adott autótípust min 3 fő használta.

Eleve márkakupáról van szó. Nézd meg a pontversenyben.
A grafikonok csupán tájékoztató jellegekûek! Hivatalos végeredményeket a bajnokság pontverseny táblázatában találsz.